mervenisay 9 aylık oldu oğlum diş çıkartıyor ateş düşürücü vermeye çalışıyorum kokusundan biliyor artık dudaklarını kilitliyor açmıyor zar zor veriyorum onuda kusuyor tekrar ama içebilse rahatlıyor nasıl daha rahat daha kolay onuda zorlamadan içirebilirim fikir verip yardımcı olur musunuz
mamacita_1 mervenisay enjektöre şurubu koyuyorum biberonda da mama oluyor mamayı uzatıp ağzını açınca sıkıveriyorum şurubu
mervenisay yasemin0000 uyutmadan önce verdim ama uykuya dalmasına yakın vermeyide denerim teşekkür ederim
melike4195 @mervenisay bende şırıngayla içiriyorum eğer içmek istemezse diye de doktorumuz fitil yazmıştı onu kullanıyorum
bcemm Fitil kullanabilirsiniz ya da sevdiği bi içeceğe ekleyerek . Diş ateşinde 38 i geçmeden ilaç vermeyin diyorlar . Üzerini inceltip ılık suyla elini yüzünü yıkayıp ılık bezle kompres yapabilirsiniz . Çok geçmiş olsun
MotheroftheSea Önce eline oyalanabilecegi dikkatini çekecek birşey veriyorum, sonra şırınga ile ağzının yanından yavaş yavaş veriyorum . Ortaya birden sıkınca kusuyor . Bu şekilde iciyor bebegim