suheyla92 elaerke99 sayi derken bezi saymaniz lazim kac kez isediğini degil. O da soyle sayiliyor dolu dolu taşacak kadar olmasına gerek yok bez islanda bile 1 sayacaksıniz. İsterseniz bu konuda osman gonulal videosu var izleyin oturur.
glnrk elaerke99 aynı şeyi ben de merak ediyordum. Yapay zeka bezin içindeki jel gibi şeyler şişmişse veya dokunduğunuzda eliniz ıslanıyorsa bez çişlidir diyor. Çişli bezde kaç kere çiş yapılmış onu anlayamayız ama