mihricvs Videoyu gördüm ama izlemeye bile yüreğim dayanmadı anında kapattım. Bu toplumu ne yazık ki şehit haberlerine alıştırdılar, şiddete katliama alıştırdılar. Allahım son olsun, bebek şiddetine alıştırma gözlerimizi ya rabbim.
Yan gözle mi bakmış o bebek, düşmanlık mı etmiş ne suçu var masum yavrunun. Dünyaya gelen hiçbir günahı olmayan savunmasız, kendini koruyamayan bir bebeğe bile merhamet etmeyenleri Allah kahretsin ya. O kirli zihniyetlerinde boğulsunlar. İçim o kadar dolu ki, kelimeyle ifade edemiyorum. Çok üzgünüm çok..