Mirayss_ Selamünaleyküm hanımlar ben 23 yaşında doğum yaptım tansiyon yüksekliğinin erken doğum oldu 25 yaşında da şekerim çıktı kilom 68 şimdi tansiyonum da sürekli düşüyor doktor da diyet önerdi böyle olup da kilo verince şekeri yok olan var mı
KendiEvimdeDeplasmandayim Mirayss_ benimde şekerim yüksek geliyordu hba1c olan var ya 3aylık şeker değeriydi sanırım o hep sınırdaydı. Diyetle 10kilo verip ideal kiloma ulaşınca geçti. Bu hamilelikten önceydi tabi şimdi yine fazla kilom var ve şekerim yine yüksek zayıflamam lazım tekrar. Bende yüksek tansiyondan erken doğurdum bu arada tansiyonum hala çıkıyo ara ara 1sene oldu doğum yapalı
pinar1905 KendiEvimdeDeplasmandayim şekeriniz üç aylık olan kaç geliyordu benim en son 7.1 idi ayaklarım elleriö yanıyor gözlerim de bulanık görüyor