Merhaba oğlum 4 ay 24 günlük. İki gündür beslenmesi azaldı. Zaten zorla 40-50 içirmeye çalışıyorum 5-6 saatte onu da kusuyor. İdrar çıkışı da azaldı. Geceden beri bi bez dolmadı sadece 3-4 kere çişini yaptı. Mama değiştirdim. Biberon değiştirdim. Hala bi değişiklik yok. Dişte çıkarmıyor. Ne yapmalıyım ? Başına gelen var mı ? Doktor da yatışını verelim gel damardan besleyelim dedi istemiyorum bende.