Arkadaşlar oğlum 3 yaşinda kelimeleri var ama konışma yok, konuşma geriliği var son 20 gündür çektiğimi bir ben bir allah biliyor, ağlıyor kriz geçiriyor eşyaları kırmaya çalışıyor, saçlarımı yoluyor, ben artık ağlamaktan helak oldum pedagoga randevu aldım götüreceğim, bana yardım edin ne yapacağım ben, iki aydır oyun grubuna da götürüyorum orda ilk 3 ay tek eğitim veriliyor sonra çocukların içine katıyorlar daha çocuk görmedi orda ben nasıl baş edeceğim çok zor durumdayım