simaydmr benim bebeğim de uzun zamandır meme reddi yapıyordu 2 gündür çok şükür iyi ben sağıp verdim yavas akıs biberonla ve 2 3 gün biberonla verince zor geldi sanırım. Bir de memeye zorlamayı bıraktım o da cok tetikliyordu sanırım. Siz de zorlamayın öyle oldukca uykuda bile almıyorlar bir de ben cok stres yapıyordum emzirmekten korkuyordum enmeyecek diye , hissediyorlar huzursuz oluyorlar sakin kalın biberonun ucunu değiştirin gerekirse chat gbtye danışın onun dediklerini uyguladım düzeldik gercekten