uraskoom ayyy sizden Allah razı olsun bizde Aptamil prosyneo kullanıyoruz bebeğim tuvaletini 4-5 güne bir yapıyo kötü kokulu ve kına yeşili doktora gittik her defasında mama kaynaklı değil fln dedi probiyotik prebiyotik var o yapmaz fln dendi şimdi de bu Aptamil pronatura mama toplatılıyor ama mama gibi bende aynı fabrikada üretiliyor diye düşünerek Bebelac Goldq geçmeyi düşünüyorum hippi bebeğim içmedi kustu golden goat da aynı şekilde Bebelac Gold kaldı geriye