Ben bundan 6 7 ay önce panik atak geçirdim ölüm korkusu uykusuzluk ağlama isteği iştahsızlık sonra 6 ay ilaç kullandım ilaçları 1 ay oldu bırakalı ama bu sıralar sürekli ağlamak mutsuzluk hatta kafam da kendime ve sevdiklerime zarar verme korkusu var bu neden oluyor benim gibi olanlar var mı dertleşmeye ihtiyacım var