Miniminimini 2 ayda 6 tane asi var ağır olur diye 2 ayda yaptırmak istemiyorum hangi aylarda yapılabiliyor bilgisi olan
minikkusunanasi Miniminimini Cumartesi yaptıracağım bebeğim tam 90 günlük olmuş olacak. 3-5.aylar diye yönlendirdi doktor bizi. İlk dozdan sonra en az 1 ay geçmesi gerekiyormuş, 2 aydan fazla süre geçerse yapılamıyormuş.
elifmiro Ya ben 2aylikken bı aşı yaptım dahada yapmadim 6aylik oldun çocuğum etrafdan çok şikayet duydum o yüzden endişeliniyirum siz yaptınız mı bı farklılık gorebiliyormusunuz yapıyım yapmiyimi bı akıl verin
minikmucizemm19 2 aylik asilariyla birlikte yapılmıyor zaten ağır olur diye yani en azından bizim hemşire önermedi. 3 ayda ve 5 ayda yapılıyor bizim aksama oldugu için 6 aylık yapılmıştı