btlsri Kızlar hippten golden goat a geçtim sindirimi kolay diye ama ilk 1 hafta pek kabızlık yaşamadık şu 2-3 gündür yaşıyoruz. Diyorum acaba mamadan mı yoksa mama değiştiğim için mi veya bağırsakları mı gelişiyor. O kaka yapamadıkça ben mahvoldum.
tunabebekh btlsri 3 aya kadar benim bebeğim de kabızdı zeytin yağlı kulak çöpüyle poposunu uyar demişti doktor ama işe yaramadı ben de eski usul zeytin yağlı küçük sabun parçası soktuğumda hemen yapıyordu zaten sabunu da geri çıkarıyor
btlsri tunabebekh ya sabun beni çok korkutuyor kimyasal içerdiği için🥲 kaç güne kadar bekletip yapıyorsunuz acaba