Kızım 16 şubatta 3 yaşına girecek boyu 88 cm kilosu 13 kg sabahları güzel yiyor ama akşamları sadece makarna ve pilav başka bir şey asla ağzına sürmüyor et,sebze vb gibi doktorumuz istediklerini verme aç kalınca yiyecek diyor ama aşırı inat bir çocuk ne kadar aç kalırsa kalsın yiyeceğini sanmıyorum birde vicdanen rahatsız olurum aç bırakırsam belki yanlıştır ama bilmiyorum konuşması falan yerinde ben sadece boy ve kiloya takığım bende minyonum eşimde minyon ama kızımın uzun olmasını isterim