elanur01188_ ben yaklaşık 2 sene arçeliğin süpürgesini kullandım ve şarjı ağırlığı çok yormaya başlamıştı, sonrasında Dyson gen5imiz oldu ve sonrasında dedim ki biz ne yaşamışız. Eğer maddi olarak imkan varsa bi bakılabilir, gerçekten kullanımdan sonra aradaki farkı anladım. 1 senedir kullanıyorum , Arçelik bu sürede bu kadar kullanıma çoktan sinyallerini vermeye başlamıştı ama bunda hiç bir sorun yaşamadım çok memnunum, sürekli elimin altında. Hatta yeni olmasa ya da şuan alıcak olsam 16 pistona ah şu da olsa dediğim şeyleri koymuşlar onu alabilmeyi denerdim durumlar el veriyorsa tabiki ✨