caglanne ek gıda döneminden başladı yemek sorunumuz, ağzını kitler açmazdı. Blw de yaptım işe yaramadı. Belli besinler tüketiyordu, sütün markası değişsin bu o değil derdi düşünün o derece sıkıntı çektik. 3 yaşa kadar sadece ayran, köfte, pilav, makarna, krep, süt, pirzola yerdi, bir kaç çeşit meyve. Sebze asla yok. Kabızlık sorunu da yaşadık. 3 yaşından sonra aklı ermeye başlayınca yemek yapmaya dahil ettim. Her yemek nasıl yapıldığını izledi, her şeye dokundurdum, küçük kesme tahtası ve sofra bıçağı verdim. Yeni çeşit yemek çıktığında sadece 3 kaşık tadımlık verdim, beğenip beğenmediğini sordum beğenmediği yemek için ısrarda bulunmadım, daha fazla soğutmak istemedim. Sevdiği yemek yanına yeni çeşit yemek vererek ilerledim. Bu süreçte sebzeden patates, havuç, brokoli yemeyi başardık, bir kaç çorba çeşidi, mantı, hindi, tavuk, ördek krema soslu olarak ekledik, haşlanmış et ve et suyu eklendi. Abur cubur, yaş pasta bile yemezdi. Dondurma sade yada magnum Classic sadece, diğer çeşit dondurmaları yemiyor hala. Şu an 5 yaşında. 2 senede bunları başarabildik.