Kızlar kızım bu ay 1 yaşına giriyor ve ben 5 ay önce spiral taktırdım adetim gayet düzenlydi. Ama bu ay adetim tam 5 gün gecikti 2 gün önce doktora gittim kan tahlili yaptırdım aceba gebelik mi diye spiralim yerinde ve gebelik cıkmadı doktorum emzirdiğim için söktürücü yazmadı olmasını bekle dedi ama iki gündür cok fena kasık ağrısı çekiyorum sanki rahmime ağırlık bağlanmış aşağı doğru çekiliyor gibi adet de olmadım. Spiralden dolayı mı geç geliyor yoksa gebelik mi var erken test yaptrdığım için gözükmemiş olabilir mi? Bilgisi olan var mı? 🙄