3 ay 4 günlükken başladı , 3 ay 21 günlük olduk !!! Yemin ederim deli oldum artık bıktımmmmm bıktımmm
Bu hiç azalmayacak mı ya ??? Kimsem yok , aklımı kaybedeceğim !!! Erken başladı erken bitmez mi ??? Neymiş bu , kafayı yedim yedim yedimm . Nefes almaya , işlerimi halletmeye zamanım yok
Paspas atayım dedim atamadım , bide suyu odaya döktüm komple . Kendime iş çıkardım 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ nolacak böyle ya , geçecek diyim Allah aşkına