hzlhzl 2 ay 17 günlük bebeğim dün aksamdan beri ateş iştah kaybi grip var calpol pembe veriyorum ama ateşi düşmüyor doğal yolla neler yapabilirim
myavocado hzlhzl Çok küçük henüz o yüzden aklıma verebileceğiniz doğal yöntem gelmiyor. Doktoruna danışmak daha iyi olur diye düşünüyorum, henüz ek gıdaya bile geçmemiş küçük bebeklerde bizim önerdiğimiz herhangi bir şey alerji açısndan v.s riskli olur.
moryazma hzlhzl Doğal yolu falan boşver bacım daha çok küçük çocuk doktoruna götür mutlaka hele şu an tam salgın dönemi .
gokcen_ hzlhzl Minicik bebişi daha o. Doğal yol filan ona yan etki yapıp zarar verebilir.Doktora götürüp ona göre adımlarını atmalısın .Zaten kendinden düşün biz bile hastayken bir şey yiyemeyiz,bebişler de hastayken iştahı kapanır.
UrbanMom hzlhzl cok küçük ya ama evi ılık tutun cok sıcak olmasin eklem yerlerine ılık suyla havlu koyun ince giyinsin calpolu doktora sorun tabi ama 4 saatte bir demisti bize doktorumuz. Geçen hafta oglumunda atesi yüksekti bu sekilde geçirdim ama daha buyuk