Deletedmom_289 afadersınız ama o kadın kocaya kacarken çoçugu, çoçukları aklının neresındeydı acaba. tekrardan özür dileyerek adam ona tekmeyı vuruncamı aaaa benım koca koca boyum kadar cocuklarım 2 yaşında bebegım var dedı. gercekten ne mıde ar ne namus hıc bısı kalmamış. dayınızın en kısa zamanda o mikroptan kurtulmasını cok ısterım. aynısı basımıza geldı . kaçmadı ama kaçmaktan beterdı . dayım işteyken elın adamını eve alıyormuş. ortaya cıktı. boşandılar. dayım oglunu ve kızı var otızımlı onu aldı. e kucugu de sanırım o da 2-2,5 yaş cıvarındaydı anasında kaldı. adı bata sıca .kardeşler ayrıldı. o kadar cok uzululuyorum kı onlara allah buyuktur ne dıyım