26 günlük bebeğim var. Altını açtığımda veya soyup giydirirken çok ağlıyor. Sanki canını yakıyorlarmış gibi bağıriyor. 😓😢 aşırı korkuyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Kakasını 4 günde bir yapar. Çişi oluyor genelde bezde. Bezini 4-5 saatte bir değiştirsem pişik olur mu acaba. Mustela pişik önleyici krem kullanıyorum. Ne zaman alışır bebeğim çıplak kalmaya? Yorum yapabilir misiniz?