kpd ben ağlamasına bile şükreder oldum uykusu düzelse ona razıyım o kadar yoruldum ki artık,uykuyu sevmeyen çocuk mu olur anlamıyorum gerçekten,sizin gibi 3,5 aylıkken başlamıştı 5 ay 1 hafta olduk hala aynı ne gündüz ne gece uyumaz oldu,hem ortalığı yıkıyo uykusu geldiğinde hem de uyutmaya çalışınca direniyor ağlaması bitmiyor uyuttum diyelim yarım saat arayla uyanıyor gece boyu 😣emmeden uyumuyo,emzik gibi kullanıyor beni,emzik almıyor ayakta sallanmayı beşikte sallanmayı asla sevmiyor ne yapacağımı şaşırdım iyice,sizin bitişi nasıl oldu biraz anlatır mısınız moral olur biraz olsun belki,biraz daha sabredicem elimden başka bişey gelmiyo