Deletedmom2987 kafasına vurduktan sonrasını izleyemedim kapattım.
Benim izleyemediğim şeyi onlar yaşadı.
Bebeğin hayatını, geleceğini, ömrünü çaldılar.
Ve buna karşılık sadece, sadecee 3 yıl verdiler
Muhtemelen 3 yıl sonra da hastane de çalışmaya devam eder.
Allah bebeğin ailesine sabır versin, zaten yoğun bakım çok zor bir süreçken böyle bir olay yaşamaları çok korkunç.
İçim yandı.