Merhaba herkese babam Eylül ayından beri hasta vücudunda yüksek enfeksiyon var ve artık iyice düştü akciğerinde bir kitle var 3 defa biyopsi yapıldı ancak üçünde de bi sonuca varılamadı doktor ben böyle bir şey hiç görmedim demiş başına böyle bir şey gelen oldu mu veya bilenler yazabilirse sevinirim