Oradaki benim bebeğim de olabilirdi.
Hastane ne hakla aileye yalan söyleyebilir o hemşire senin anan mı baban mı hepsinin yargılanması lazım. Siz insanların sağlıkçılara olan güvenini kırdınız.
O hemşire denen yaratığın sokağa dahi çıkamaması lazım. Ne hakla insan içinde dolaşıyor? Onun da bacağı kırılsın 5 gün sonra müdahale edilsin bakalım dilsiz yavrucağın ne hissettiğini biraz olsun anlar mı. Bir de pişman olmak yerine “tartıdan düşmesin diye müdahale ettim”demiş. Seni toprak kabul eder mi?