mom97X herkesin bahsettiği huysuzluk bizim oğlanda da başladı. Bulaşık makinası yerleştiriyoruz birlikte, bol bol kitap okuyoruz. Bazen yakalamaç ve saklambaç oynuyoruz günde on dakika oynasak benim pil bitiyor zaten😂 ben yemek yaparken onun önüne bi tas su ve birkaç mutfak eşyası veriyorum baya oyalanıyor onlarla. Tabii sonra bir posta üst değiştiriyoruz her yeri ıslanıyor😂 cırtlı kitaplarla çok ilgili, boya kalemlerini kendi kontrolümde vermezsem her yeri boyuyor. Arada kinetik kumla oynuyoruz ama on beş dakikada falan sıkılıyor ondan da. Gece emzirmesinş bıraktırmaya çalışıyorum bir haftadır çok yıprattı şimdilik böyle gidiyor😂😅sizin nasıl? 😍