psikoanne Yarı zamanlı çalışma Sözleşmeli Personeller içinde geldi , ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Ben şuan ücretsiz izindeyim de acaba diye düşünmedim değil
Pamukprenss psikoanne bende kadrolu memurum . Aslında bu şekilde çalışmaya başlayan oldu mu her kurumu içeriyor mu aceba
psikoanne Pamukprenss daha bugün kesinleşmiş sanırım (sözleşmeliler için) normalde kadrolular faydalanabiliyordu sadece
psikoanne beyazzkuguu onu tam olarak bilmiyorum iş yerinizle bir görüşün , ben şuan tam zamanlı başlayıp süt iznimi kullanıyorum