Merhaba , 34 aylık oğlum bezi bırakalı 1,5 ay oldu. Çişi varmış gibi sürekli pipisini tutuyor. Ne yapacağımızı şaşırdık. Rahatsızmış gibi ama öyle yani oynamıyor çocukluk çağı keşif vs olduğunu düşünmüyorum. Ne yapabilirim doktor normal diyor ama sürekli eli orda ya