myprincess1 emziren anneler isterse tutar, zaten dinimiz bu konuda kolaylaştırmış yani tutmazsan da günah olmaz fakat çocuğun emdikçe sende halsizlik daha fazla açlık hali oluşabilir
Bu konu da doktorlar sahurda bol su ve tok tutacak şeyler yiyin diyor ama bu birazda bünyeye bağlı, açlığa direnciniz de önemli.
Ben geçen sene emzirirken çok acıkacağımı bildiğimden tutmamıştım 3 5 gün sonra illa sütü etkiliyor çünkü, yada aralıklı tutabilirsiniz 3 gün tutup 2 gün tutmamak gibi o 2 günde de sütünüzü desteklemiş olursunuz.
Bu sene emzirmiyorum ama 1 yaşında kızım onunla ilgilenirken halsiz düşer miyim bilmiyorum. Sanırım bende 3 5 gün tutup 1 2 gün tutmamazlık yapacağım, açlığa zaten gelemeyen biriyim.