kızlar oğlum 2.5 yaşında cuma günü sünnet oldu . bugün 7 gün oldu. sünnet sonrası pipisin bir tarafı şiş. doktor ne ilaç ne krem hiç bişi vermedı. 2 gun sonra sargıyı acın dedı sadece. şuan da kalkıyor yürüyor çiş yapıyor onlarda sorun yok. ne yapmam lazım çalışıyorum, annem bakıyor , akşam giderken bi eczaneye mı gitsem ? varmı tavsıye edecegınzı krem vs. ?sünnet yaptıran anneler bi ses verin.