Merhaba kızlar 15 aylik oğlum var. Meme bağımlısı. Sütüm azaldı ama kesilmedi hep emmek istiyor. Sadece memede sakinleşen zor bir çocuk. Dr sütten kes artık uykuları düzelir dedi. Ne gecem belli ne gündüzüm. Ama be yapacağım bilmiyorum. Çok mu erken aceba ben başarabilir miyim bilmiyorum. Bende aramızda ki o bağı seviyorum ama yemek düzeni bozuldu ve ben de psikolojik olarak çöktüm diyebilirim. Deneyimleriniz neler? Paylaşırsanız çok sevinirim