Kızımın 12 aya kadar çok iyidi kilosu ve boyu. Ama o aydan sonra yan kesici dişlerle birlikte yemesi içmesi kesildi ve maalesef şuan 4 azı ve 4 köpek diş birden çıkarıyor. Osanit ile sancısını azalttığımız düşünüyorum. Gün içinde de sürekli dişlerini kaşıması için eline bişeyler veriyorum ama ne yapsam yemiyor aylardır. Normal mi bilmiyorum. Şuan hala kilosu 9kg boyuda 3cm uzamış 12. Aydan bu yana 76cm. Ne yapayım bilmiyorum. 😢 Dişten mi kaynaklıdır? Bu arada kakasını da sürekli kabız gibi yapar. Bununda bir bağlantısı var mıdır bilmiyorum. Doktora götürdüğümde doktor saçma bir tavsiye verdi. 3 ana öğün 3 ara öğün yesin dedi. 😂 Ama bizim sorunumuz zaten yemiyor 🤯