3,5 aylık oğlum var uçakla uzun yola çıkmayı düşünüyoruz babaane ve dedeye bayrama kadar kalalım dedik görsünler torunlarını diye fakat uyku düzeni bozulurmu diye kaygılıyım sizce bozulurmu kızlar gece uykusu iyi aslında geçte yatsa sıkıntı yaşamıyoruz sadece geç saate kadar uyumayınca çok huzursuzlanıyor ama eninde sonunda uyuyor ne yapmalıyım bilmiyorum uzun yol bozarmı acaba düzenini