rumsila Happycat ben mayıs ayında yaptım aşırı memnun kaldım personel olsun doktorumuz olsun aşırı başarılılar bence
Yazmelegi_ Happycat temizlik yönünden iyi bi yer ve çalışan sizinle ilgilenen kişiler gayet güler yüzlüler ve ilgililermis