Menenjit aşısı yaptırmıştım 2 gün onun ateşini yaşadık tam bitmesini beklerken artan bi ateşle karşılaştım aşıdan olmadığını anlamıştım.Kardeşim pozitif olunca hepimiz maska takmıştık ama odasından bile çıkmadığı halde bulaşmış..Acile götürdüm en acilinden sürüntü aldılar ateşi düşürmeye çabaladık neyseki o ateş 1 gün sürdü sadece,şimdi kuru kuru öksürük var bu öksürükten nasıl kurtuluruz neler yapabilirim sık sık serum fizyolojikle burun yıkama yapıyorum.Bol sıvı alsın diye uğraşıyorum sık sık emdi dün hiç iştahı yoktu bugün az da olsa bişeyler yedirebildim kahvaltıda su da içiyor 🙏🏻Bir de ilaç olarak enfluvir şurup kullanıyoruz aşırı gaz yaptı bebeğimde kıvranmaktan uyuyamadı desem yeridir😔Gaz damlası ile çıkarmasına rağmen asla bitmedi gaz durumu.