Merhaba bu geceye kadar az da olsa düzenli bir besleme uyku rutinimiz vardı bu gece bir şeyler oldu. gece 1 gibi memeyi bırakan bebeğim sabah saat 6 ya kadar asla uyumadı sürekli ağladı sürekli emzirdim. Tam uykuya dalacak gibi oluyor kaka yapıyo bez değişikliği sonrası yine ortalığı yıkıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı sebebi ne? Birde 6 gibi uyudu hala uyuyor normalde 1,5 saatten fazla uyutmuyodum uyandırıp emziriyordum şimdi 3 saat falan uyusa bir şey olur mu?