Rmyslymn Bebeğinizin keyfi yerindeyse ,beslenmesinde hiçbir problem yoksa,gazını da çıkartıyor diyorsunuz. Niye illa da kaka yaptirma cabası icerisine girdiginizi anlamis degilim.Doktorlar anne sutu alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapamamasinin normal olduğunu söylüyor.Zeytin yağı verebilirsiniz doğal ve sağlıklı bebeğinize bir zarari yok fakat yorumlarda sabun falan denmiş buna hiç gerek yok bence.Fakat annesi sizsiniz ben naçizane fikrimi belirttim.Bebeginizle ilgili kararları siz verebilirsiniz.