tuti_ Arkadaşlar sezeryan sonrası göbek deliğinden aşağısı sertleşen var mı? Dokunduğunuzda hem hassasiyet hem ağrı yaşayan oldu mu
Sun10 tuti_ olsun gider zamanla benim ikinci normal hala gitmedi göbeğim. İkinci hamileliğimde karnım aşırı büyümüstü karın egzetsizi var loğusalar için onu yapıyorum her gün