mpolaat Forumda gordum aci elma yagi gaza iyi geliyor diye hemen aldirdim hic arastirmadim sonra surdukten sonra baktim. Ayaklarina surmustum 10 dk sonra nemli bezle sildim. Kullanip bi sorun yasamayan var mi cok tedirginim.
ozlemturan06 mpolaat merhaba, bende bebeğime kullandım gaz için ama çok az miktarda sürdüm hatta 2 aylıktı. Hala sürüyorum arada hiç birşey olmadı. Dediğim gibi çok az miktarda sürdüm.
nnoktaa mpolaat sorununuzu anlayamadım. Ayağında bir şey mi oldu? Sürdünüz masaj yaptınız. Zaten bu şekilde kullanılıyor.
arasardaannesi mpolaat yarı yarıya zeytinyağı ile karıştırıp sürün bn ıkısındede sürdüm bı zararı olmadı.sadece zeytinyağı da sürceksenız zeytınyağını kızdırıp sogutun kavanoza koyun öle sürün istersenız bana öle sölemıslerdı🌺
queen352 mpolaat bende kullandım bir problem yaşamadım. Çıkan haberlerde yağı süreceklerine bebeğe içirmişler 😱 ondan sorun oldu sanırım
birkartanesii Ben de kullandım 8 haftalık civarı. Bir zararını görmedim, ayaklarına karnına sürüp masaj yaptım. Bol bol sürdüm sonrasında silmedim de zaten uçucu bir yağ, bildiğiniz adaçayı yağı. Ne zararı varmış ki?
mpolaat nnoktaa ayagina surmek bile solunum yollarina zarar veriyormus damarlari genisletiyormus. Kullanilmamasi gerekiyormus doktorlar kesinlikle uyariyormus ben arastirmadan kullanmistim. Suan iyi bebegim bi sikinti yok ama onun yerine sadece zeytinyagi kullanmayi tercih ederim bundan sonra