Bizdede düşmeyen ateş var iki gündür, bizede doktor parol şurup verdi hemde ınflenze salgını olabilir dedi enfluvir verdi ama kızıma içirdiğimde ya kusuyor yada içmiyor nasıl içirebilirm fikir verirmisiniz, çorbaya kattıö mamaya kattım yinede içmedi kustu