Hastanede ikinci gün bebeğim emziği tuttu ama bu sefer meme reddi yaptı ve ben 2 gün boyunca bebeğim emsin diye göğüslerimi yara yaptım evet emdi ama emzik vermedim korkudan şimdi bebeğim iki aylık bir ayı bittiğinden beri vermeye çalışıyorum ilk tutuyor ama sonra tutmuyor ve zorlayınca kendini kustuyor acaba philipsin ultra soft serisi varmış daha yumuşakmış onu tutarmı ? Wee babynin damak emziğide aynı şekil oldu ? Bana bebeğimin sevebileceği ve tutabileceği emzik önerisi verirmisiniz ? Emzik olmadan zor olucak gibi. Veya tutturmak için ne yapmam gerek