busra969 bebeğim henüz emiyor ve bana ihtiyacı var şuan yeniden bebek sahibi olmak ileride evet çok iyi olur ikiside büyümüş olur yaşları yakın olur ama şuan oğlum da buna hazır olmayacak bende. Ben psikolojik olarak hazır değilim oğlum hala ilgiye ve bana ihtiyacı var ben 2e bölğndüğümde onu ihmal edersem ve o bunu hissedip içine kapanırsa diye korkuyorum çünkü desteksiz bir anneyim yardımcı olacak kimsem de yok Allahım kaldıramayacağım sorumluluk yüklemesin duam böyle şimdilik ama verirse de başım gözüm üstüne tabiki 😔 çok karmaşığım