13,5 aylık oğlum sürekli kitap okuruz hayvan sesler taklidini yaparım bir dönem inek sesi çıkarıyordu sorduğum zaman ama şuan oda yok konuşuruz hep hiç kelime yok diyemem ama çok az anne, mama, hadi, al gibi komutları bilir gel-git-al-ver mama istermisin derim hıhı der kafa sallar. Piş piş derim uyku vakti olduğunu bilir. Sizde normal mi araştırma yaptığımda ses taklit etmesi gerekiyor falan diyor ama hiç taklitimiz yok. Bu aralar çok aklıma takılıyor.