nazlik Kızlar 15 ay oldu kendime bakayım demek için geç kaldım sanırım 😂😂😂hangi krem veya losyonu kullandınız çatlaklari gidermek ve sıkılaşmayi artırmak için.. lütfen tecrübelerinizi paylaşırmsnz 🙏🙏🙏💐💐❤️❤️🌹🌹
tecrubeli nazlik o çatlaklar krem ve losyonla gitmez maalesef anca lazer tedavisiyle falan🥲 sıkılaşmak için de diyet+spor💪🏻
nazlik tecrubeli diyet ve spor yapıyorum zaten 🫣 ama destekleyici olarak deriyi toplayan bakım kremleri kullanmak istiyorum