Bebeğim 4 ay 12 günlük ve 1 haftadir kusma vardı. 4. ay aşısından 1 gun once öksürme başladı aile hekimi ciğer temiz aşı yapılabilir dedi. Çocuğun aşıdan sonra ateşi 38 39 a kadar cikip direnc gosterdi. Acile goturduk öksürme refluden ama bogazda hafif enfeksiyon var dendi. Soguk uygulamayla sabah kadar ateşin direnci kirildi fakat bebeğimin huyu tamamen değisti. Kesinlikle susmuyor uyumak istemiyor. Sürekli poposunu kaldırıyor kusması çok azaldı ama Mama yemiyor meme reddi had safada. Bu durumu yaşayan varsa ne yaptı neler yaptı ??