mamaisqueen benim bebiş de 9 aylık şu an , emziriyorum ve âdet düzensizliği oluyor maalesef ama benimki şöyle mesela düzenli olarak her ay olurum 2yada 3 gün gecikmelerim oluyor , normal bence emzirirken adet düzensizliği, bu arada korunuyorsan korkmanı gerektirecek bir durum yoktur 😟😟