ayseayliz Zhra78 Bizim sorunsuz geçmişti çok şükür ateş falan yapmadı öyle çok huzursuzlukta olmadı her zmaanki halindeydi
dnzzynpmom Zhra78 nerden yaptılar ve kaç tane kızımda bir ay sonra iki yaşına girecek bende onu araştırıyordum
yagmur35yy Zhra78 bende yeni yaptırdım ateş olmuyo ama azcık şişlik oluyo buz koyun demişti şükür okadar sismedi bide masaj yapın dediler