semaasaf1 merhaba benım oğlumda 2,5 yaşında. konusmasında bı gerilik oldugunu 2 yaşına gırdıgınde hazıran ayında farkettım. doktora göturdum. bana dedıgı dırek tv kes. kestık, sosyalleşşın dedı bol bol . tüm testleri oldu sorun cıkmadı . yazın köye göturdum tatıle göturdum 2 ay oyun grubuna göturdum. cok sukur elhamdürillah şimdi 2 li cok kelımesı var . herseyı tekrar eder. anne çiş der. anne su , babn nerde desem kamyona gıttı. işe başladım dun telefonda konustum baya konustu benle anne gel tamam annecım görüşürüz dıyor :) yanı demek ıstedııgm oğlum konusuyor soyle boyle demek degıl. bızde oyleydık cok ugrastım kıtaplar okudum etkınlıkler yaptık 6 ay boyunca hergun sokaktaydım herguunnn. sırf ıyı gelsın dıye 15 gun köye göturdum orda cok cocuk vardı etkısını fazla gördum. size de tavsıyem etkıleşımlı oyun kurun ben konuşma terapistinede de göturdum . cok hosuma gıtmedı devam etmedım . bol bollll sohbet edın ortamlara gırsın acılır