13 aylık oğlum var emziriyorum geceleri sürekli neredeyse saatte bir uyanıyor hasta oldu ondan sonra çok sık uyanmaya başladı . Uyanıyor ağlıyor sadece benim kucağıma gelmek istiyor meme emip uyumak istiyor babasında asla sakinleşmiyor istahıda yok daha çok meme emmek istiyor ama memede onu doyurmuyor yemeyincede huysuzlasıyor sanırım yada gece uykusunu aşamadığından mı gün içinde mızmız oluyor anlamadım yaşayan varmı nedenini çözemedim nerede yanlış yapıyorum.