Benim kızım dört aylık ailemden uzakta yaşıyoruz kayınvalidemler de çok görüşmüyoruz gelip gitmiyorlar o yüzden sadece beni ve babasını görüyor yabancı biri geldiğinde eve çığlığı basıyor aşırı ağlıyor ve onlar gidene kadar sakinleştiremiyorum sizin bebekleriniz de öyle mi öyleyse bu durumu aşan var mı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama sosyalleşemiyorum bu huyu yüzünden🙏🤦♀️