Kızlar oğlum biraz hasta oldu , ateş, öksürük gibi. Evime yakın diye İlhan varanka gidiyorum fakat bir doktorun dediğini diğeri söylemiyor. İnsan muallakta kalıyor böyle olunca. Özel ya da devlet fark etmez beğendiğiniz gerçekten güzel teşhis koyan bir doktor varsa öneri bekliyorum 🙏🏻