Kızlar merhaba,
Dün postumu görenler yazanlar hepinizden allah razı olsun allah hepinizin çoluğunu çocuğunu evini barkını hastalıktan kötülükten korusun inşallah.
Kızımdan bugün kemik iliği alınacaktı ve sorunun ne olduğu netleşecekti hatta doktor ilk bu sabah geldi tanıştı bizle tabi yanında bir sürü asistanı var kendi aralarında konuştular bana hastalığın hikayesini sordu falan enfeksiyon gibi duruyor ya neyse biz bize düşeni yapalım gerekirse pediatriye sevk ederiz dedi ve çıktı o an içime acayip huzur doldu mutlu oldum tüm gün ilk defa nefes aldığımı hissettim akşam geldi bu seferde yine asistanlarıyla konuşuyor tabi kemik iliği ya net sonuç vermedi ya da bir şeyler gördü ki yarın da omurilik sıvısı alınacak eğer lösemi ihtimali varsa beyne çok hızlı zarar veriyormuş bu test yapılmalıymış yarın öğlen net konuşuruz dedi çıktı ve ben yine başımdan vuruldum. Herkes löseminin çocuklarda çok başarılı süreç olduğunu vs söylese de adı üstünde kötü hastalık yani nasıl dik durabilirim yine mideme oturdu bi yumruk ne yapacağım var mı çok iyi dediğiniz bi çocuk hematoloji doktoru falan beynim durdu. Ülke değiştiririm gerekirse yeter ki en hızlı en başarılı tedaviyi alabilsin yavrum